ING jest jednym z największych banków w Polsce, którego oferta obejmuje produkty i usługi dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. Bank zajmuje silną pozycję na podstawowych rynkach usług bankowych. Potrzeby klienta, jakość obsługi, innowacyjne produkty i usługi – to obszary, na których bank skupia się w swojej działalności i dzięki którym wzmacnia pozycję konkurencyjną. Aplikacja mobilna i sieć placówek zapewniają klientom wygodny dostęp do usług bankowych w najdogodniejszy dla nich sposób.
ING Bank Śląski wraz ze Spółkami ING zatrudniają blisko 9000 pracowników w ponad 300 lokalizacjach.
Jeżeli załatwienie sprawy kadrowej trwa zbyt długo, to trzeba działać. Do takiego wniosku doszedł ING Bank Śląski, całkowicie zmieniając zarządzanie dokumentacją pracowników. Bankowe archiwum HR zajmowało już 200 m2. Czas oczekiwania na papierowe akta, od wniosku w systemie HR do odebrania przesyłki pocztowej, sięgał nawet kilku dni. Pełna podróż papierowego dokumentu w procesie trwała nawet 20 dni. W skali całego banku był to już odczuwalny problem organizacyjny.
Dlatego ING Bank Śląski zdecydował się na prawdziwy cyfrowy przełom w HR - digitalizację procesów i dokumentacji kadrowej liczącej już 630 tys. dokumentów w 9000 teczkach osobowych. Do realizacji projektu „Paperless HR”, który dotyczył wprowadzenia w pełni elektronicznego obiegu dokumentów oraz skrócenia czasu obsługi kandydatów i obecnych pracowników, bank wybrał Asseco i usługi zaufania Certum. Asseco specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań paperless dla największych organizacji, gwarantując ich zgodność z polskimi i europejskimi przepisami.
* po zakupie otrzymasz fakturę i dostęp dla platformy plus.casestudy.pl