Jak agencja Tigers zmienia zasady gry w relacjach z klientami?

Kiedy na spotkaniach ofertowych (klient x agencja) pojawia się pytanie: „Jak zadbacie o to, aby działania marketingowe naprawdę realizowały nasze cele”, w większości przypadków pojawia się odpowiedź: „Na początku musimy dobrze zrozumieć potrzeby klienta”. Ale w ilu przypadkach, to się dzieje naprawdę?

Agencja Tigers po raz kolejny pokazała, że o zrozumieniu potrzeb klienta nie tylko mówi, ale naprawdę to robi. We wrześniu br., po raz pierwszy w swojej 8-letniej historii, zorganizowała warsztat strategiczny dla klientów w malowniczym Splicie, w Chorwacji. Wydarzenie to było zaproszeniem dla grupy klientów, którzy przyczynili się do rozwoju agencji, oraz wybranych specjalistów Tigers, których praca była najwyżej oceniana w ankietach satysfakcji klientów.

Martyna Celuch

Senior Customer Success Manager w Tigers

Spędziliśmy razem blisko 8 godzin na intensywnej pracy. Zamieniliśmy się na role, omawialiśmy markę Tigers w kontekście 12 archetypów, badaliśmy bariery w postrzeganiu agencji digitalowych oraz wyliczyliśmy największe wyzwania marketerów w ich pracy. Głowa mi pęka od ilości informacji, ale wiem już, że zrobimy użytek z tego, czym nasi klienci zdecydowali się z nami podzielić

20 uczestników wydarzenia miało okazję spojrzeć na codzienną pracę z perspektywy makro, jednocześnie zacieśniając relacje i budując zaufanie. Podczas warsztatu omawiano wyzwania marketerów, a specjaliści Tigers dzielili się swoją ekspercką wiedzą. Punktem wyjścia do rozmów było wcześniej przeprowadzone badanie rynku pod kątem znajomości marki Tigers. W ramach projektu zrealizowano badania ilościowe CAWI/CATI, w którym wzięło udział 120 przedsiębiorstw...

Cały case na łamach „zerowego” magazynu „CASE STUDY”. Kup teraz ten numer!

ZAMÓW PUBLIKACJĘ CASE’A W SERWISIE i/LUB MAGAZYNIE

Przeczytaj także