Przepis na super social media i pysznego łososia

Firma MOWI współpracuje z gdyńską agencją digital marketingu Beeffective w ramach działań w mediach społecznościowych. Jakie to przynosi efekty?

Wyzwanie

Zadaniem agencji Beeffective jest budowa zasięgów, zwiększenie liczby osób obserwujących profile MOWI w social mediach i angażowanie społeczności poprzez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką. Dzieje się to przy ścisłej współpracy z agencją kreatywną Ten Zacharski, która odpowiada za kreowanie materiałów i tworzenie copy, wykorzystywanych przez Beeffective w mediach społecznościowych.

Narzędzia

  • Facebook + Relacje
  • Instagram + Stories
  • Reels
  • Facebook Ads
  • Konkursy

Zakres

  • Przeprowadzenie warsztatów i przygotowanie strategii obecności marki w digitalu
  • Stała komunikacja na Facebooku i Instagramie
  • Rekomendacje treści pojawiających się w mediach społecznościowych
  • Płatne działania w ekosystemie Meta Ads...

Cały case na łamach „zerowego” magazynu „CASE STUDY”. Kup teraz ten numer!

ZAMÓW PUBLIKACJĘ CASE’A W SERWISIE i/LUB MAGAZYNIE

Przeczytaj także