To nie tylko konferencja. To także przestrzeń, gdzie spotkają się liderzy, aby dzielić się wiedzą, nawiązywać kontakty i odkrywać najnowsze trendy. To również wyjątkowa gala z prestiżowymi nagrodami Mobile Trends Awards, gdzie firmy walczą o wyróżnienia za najlepsze projekty i aplikacje z minionego roku.
Na Mobile Trends uczestnicy dowiedzą się, jakie zmiany zaszły na rynku i w branży mobile w ciągu ostatniego roku i jakie możliwości otwierają przed nami nowe technologie. Prelegenci podzielą się swoją wiedzą, wynikami badań, doświadczeniami z minionych projektów i planami na kolejne.
Będzie można poznać konkretne wytyczne od ekspertów w tworzeniu i zarządzaniu aplikacjami. Do tego dowiedzieć się, co pomoże zoptymalizować kanał mobile w promocji biznesu oraz jak wdrażać zmiany w produktach cyfrowych. Nie zabraknie przykładów case studies sukcesu wdrożeń i rozwoju produktów, a także czego unikać, żeby ominąć problemy związane z kanałem mobile.
Wydarzenie skierowane jest do szerokiego grona odbiorców, w tym:
Uczestnicy pogłębią swoją wiedzę dzięki prelekcjom z 6 obszarów tematycznych w ciągu dwóch dni:
Wśród prelegentów znajdą się takie osoby, jak: Aleksandra Przegalińska, Paulina Walkowiak, Monika Mikowska, Artur Kurasiński, Maciej Kawecki, Bartek Sobczak, Bartek Pucek, Krzysztof Wojewodzic, Dominika Bucholc, Radek Drzewiecki, Paula Skrzypecka, Marcin Stopa i wielu innych ekspertów.
Podczas przerw kawowych będzie można porozmawiać z prelegentami oraz innymi uczestnikami wydarzenia.
Dodatkowo nastąpi wręczenie najbardziej prestiżowych nagród w branży mobilnej, czyli Mobile Trends Awards. Gwiazdą wieczoru będzie Agata Buczkowska - laureatka wielu prestiżowych festiwali w Polsce oraz za granicą. Zwyciężczyni 2 edycji "Young Sing Star" oraz ćwierćfinalistka VII edycji “The Voice of Poland”. Galę poprowadzi znana marketerka, Dagmara Pakulska. W tym roku nominowane są aż 72 projekty w 12 kategoriach. O nagrodę walczą m.in: VeloBank, Żabka, Modivo, LPP, Orlen czy Trans.eu.
Bilety do kupienia na stronie https://2024.mobiletrends.pl. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "CASE STUDY".